Košík0,00 € - položiek: (0)
Pridali ste do košíka položku
Dokončiť nákup

Často kladené otázky + odpovede

Produktové informácie

Neviem nájsť produkt, ktorý hľadám. Znamená to, že daný produkt nemáte skladom?

Pravdepodobne ho aktuálne nemáme skladom. Samozrejme, mohlo sa stať, že sa vypredal a bude čoskoro doplnený. Prosím pošlite Vašu požiadavku s čo najviac informáciami o požadovanom produkte na náš zákaznícky servis eshop@golfcentrum.sk a my Vám obratom dáme vedieť, kedy bude skladom, alebo akým nových produktom bol nahradený.

Našiel som si produkt. Chcem si tovar kúpiť, ale nie je možné zadať požadovanú veľkosť.

To znamená, že Vašu veľkosť už nemáme skladom. U produktov z aktuálnych kolekcií sa náš sklad môže dopĺňať a preto je možné, že Vami požadovaný produkt bude ešte neskôr skladom. Na dostupnosť sa môžete informovať mailom na eshop@golfcentrum.sk. Chceme Vás však upozorniť, že pri výpredajových produktoch je minimálna šanca, že sa vypredaný produkt ešte objaví na sklade.

Máte veľkostnú tabuľku?

Samozrejme, a aby sme Vám čo najviac zjednodušili Váš nákup, veľkostnú tabuľku nájdete pod každým produktom v záložke „Veľkostná tabuľka“, alebo v pätičke stránky v záložke „Tabuľky veľkostí“.

Našiel som produkt vo Vašom eshope. Nájdem ho aj na Vašej prevádzke?

Ano. V prípade, že budete mať záujem o kúpu daného produktu v priamo v našej kamennej prevádzke, zašlite nám email s potvrdením rezervácie na daný produkt a my Vám ho na Vaše meno zarezervujeme na 24 hodín. Taktiež môžete priamo zavolať na našu kamennú prevádzku a zistiť si dostupnosť produktu a zabezpečiť rezerváciu telefonicky. Kontaktné údaje nájdete priamo v záložke „Kontakty“, „O nás“ alebo v sekcii „Predajne“.

Viete mi poskytnúť viac informácií o produkte?

Snažíme sa Vám poskytovať čo najviac informácií o našich produktoch, farebných variantoch, materiálovom zložení a samozrejme fotky v čo najlepšej kvalite, aby ste si mohli prezrieť každý detail produktu. Pokiaľ potrebujete ďalšie informácie, kontaktujte nás mailom na zákazníckej podpore eshop@golfcentrum.sk a my sa Vám pokúsime požadované informácie dodať čo najskôr.

Zodpovedajú obrázky a farba presne produktu, ktorý mám aktuálne otvorený?

Áno. Snažíme sa, aby obrázky našich produktov boli v čo najlepšej kvalite a čo najviac sa približovalo ich zobrazenie reálnej farbe produktu. Je potrebné však poznamenať, že každý monitor má rôzne zobrazenie farieb. Z tohto dôvodu sa môže stať, že Vami zakúpený produkt bude mať minimálny rozdiel vo farebnosti.

Môžem si na nákup tovaru cez eshop uplatniť darčekovú poukážku GOLF CENTRUM?

V prípade, že si prajete uplatniť darčekovú alebo inú poukážku, zadajte priamo jej kód do objednávky, alebo zadajte svoju požiadavku spolu s hodnotou, druhom a číslom poukážky do objednávky v časti „Poznámky“.

Moja objednávka

Bola už moja objednávka odoslaná?

Chápeme, že náš zákazník chce mať svoj produkt čo najskôr dodaný, preto Vám náš systém automaticky zasiela na Vami zadaný email pri registrácii stav Vašej objednávky. Následne, po preverení stavu skladu a ostatných podmienok kúpnej zmluvy, Vám bude zaslané Potvrdenie objednávky. Akonáhle bude Vaša objednávka odoslaná, bude Vám doručený email s informáciou o Expedícii tovaru. To znamená, že objednávka bola odoslaná kuriérskou službou a v nasledujúcich dňoch (do 48hod.) Vás bude kontaktovať kuriér. Pokiaľ sa tak nestane, obráťte sa na náš zákaznícky servis a my zistíme stav doručenia Vašej objednávky.

Môžem stornovať moju objednávku?

Samozrejme je to možné, ale musíte to urobiť čo najrýchlejšie. Stornovať sa dá len objednávka, ktorá ešte nebola odoslaná/expedovaná. V opačnom prípade už storno nie je možné, iba vrátenie tovaru. Prosím zašlite email na adresu eshop@golfcentrum.sk s číslom objednávky a žiadosťou o jej stornovanie na náš Zákaznícky servis a náš tím Vás obratom bude kontaktovať. Pre podrobnejšie informácie si prosím prečítajte Všeobecné obchodné podmienky.

Môžem zmeniť už potvrdenú objednávku?

Prosím čo najskôr kontaktujte náš zákaznícky servis a náš tím sa Vám bude snažiť vyjsť v ústrety. Samozrejme, ak Vaša objednávka bola už odoslaná, bohužiaľ ďalšie zmeny už nie sú možné.

Poslali ste mi iný tovar, ako som si objednal.

Je nám to veľmi ľúto, pravdepodobne to bolo spôsobené ľudským faktorom. Prosím kontaktujte čo najskôr náš zákaznícky servis. Náš tím sa postará o čo najrýchlejšie vyriešenie tohto problému výmenou tovaru k Vašej spokojnosti. Pre podrobnejšie informácie si prosím prečítajte aj Reklamácie, vrátenie a výmena tovaru.

Neboli mi dodané všetky produkty z mojej objednávky.

Prosím skontrolujte si Vašu faktúru. Ak na Vašej faktúre figuruje položka, ktorú fyzicky nemáte, prosím obráťte sa na náš zákaznícky servis. V prípade, že faktúra sedí s dodaným tovarom, ale vy ste si objednali ešte iný tovar, ktorý Vám nebol doručený, taktiež kontaktujte náš zákaznícky tím, ktorý Vám veľmi rád pomôže.

Platby a bezpečnosť

Aké spôsoby platby môžem použiť?

1. Platba prostredníctvom online platobných nástrojov bánk: po zvolení tejto možnosti platby, budete automaticky presmerovaný na stránku internetového bankovníctva Tatra banky, alebo inú aktuálne dostupnú formu Internetbankingu, kde už len potvrdíte Vašu platbu. Následne nám banka pošle avízo o zaplatení a tovar Vám ihneď zasielame.
2. CardPay: túto možnosť si zvolíte, pokiaľ chcete platiť priamo Vašou platobnou alebo kreditnou kartou.
3. Platba prevodom: za tovar zaplatíte dopredu pred jeho odoslaním prevodom na náš účet 2624016149/1100 s uvedením ako VS čísla vašej objednávky. 
4. Dobierka: v prípade, že chcete zaplatiť za tovar až pri jeho preberaní, zvoľte si možnosť „Dobierka“. Za svoj tovar zaplatíte priamo kuriérovi pri doručení. Za túto službu si účtujeme poplatok 1,00 EUR (poplatok kuriérskej službe za prácu s hotovosťou).
5. Hotovostná platba pri osobnom odbere: platba za tovar v hotovosti alebo platobnou kartou pri osobnom odbere tovaru v predajni GOLF CENTRUM, Vienna Gate Galéria, Kopčianska 8-10, 851 01 Bratislava - Petržalka

Registrácia a môj účet

Je nutná moja registrácia, aby som mohol nakupovať v eshope GOLF CENTRUM?

Nie je nutná, ale prinesie Vám to výhody a komfort pri nakupovaní.
Výhody registrácie v našom systéme:
• Vaše informácie zostanú uložené v našom systéme (zabezpečené vysokou formou ochrany) a pri žiadnom z Vašich ďalších nákupov už nebudete musieť zadávať Vaše kontaktné údaje znova
• automaticky získavate konto, v ktorom si môžete prezrieť všetky Vaše nákupy
• ako bonus Vám prinášame možnosť registrácie vo vernostnom systéme, ktorý Vám bude dávať možnosť zvýhodnených nákupov do budúcnosti
• registráciou získavate aj automatické zaraďovanie do súťaží na našom eshope o hodnotné ceny
• samozrejmosťou je, že si môžete zvoliť zasielanie noviniek na Váš email a byť tak vždy informovaný ako prvý o prebiehajúcich akciách a výpredajoch, alebo novom tovare v našom eshope

Čo je môj účet a ako sa k nemu dostanem?

Akonáhle sa zaregistrujete, môžete sa k svojmu účtu dostať kedykoľvek kliknutím na odkaz PRIHLÁSIŤ v hornej časti stránky. Tu môžete zmeniť svoje osobné informácie, aktualizovať svoje platobné údaje, sledovať Vaše objednávky a spravovať svoje heslo k účtu.

Zabudol som heslo, ako sa prihlásim?

Nič si z toho nerobte, každý má právo zabúdať. Kliknite na položku „Obnovenie hesla“ a my Vám ho pošleme na Váš email. Prosím dávajte si však pozor na to, aký email zadáte. Musíte zadať email, ktorý ste nám poskytli pri registrácii. Ak vám heslo nepríde, alebo si nepamätáte, aký email ste zadali pri registrácii, prosím kontaktujte náš zákaznícky servis. Vaše heslo si môžete kedykoľvek zmeniť vo vašom účte pod položkou „Zmena hesla“.

Doručenie objednávky

Koľko ma to bude stáť?

Nakoľko chceme, aby zákazníci mali čo najväčší komfort pri nakupovaní, používame pre doručenie štandardné kuriérske služby. Poštovné účtujeme v jednotnej cene 4,99EUR a cena dobierky je 1 EUR. Zákazník, ktorý nakúpi v hodnote nad 150EUR, má poštovné a balné ZDARMA!

Ako dlho bude trvať doručenie?

Doručenie tovaru trvá vo väčšine prípadov 3-4 pracovné dni od potvrdenia objednávky na Váš email.

V akom čase mi bude zásielka doručená?

Naša partnerská kuriérska spoločnosť doručuje zásielky v pracovných dňoch od 9,00 do 18,00. Pred každým doručením Vás bude kontaktovať kuriér na telefónnom čísle, ktoré ste zadali pri registrácii.

Je potrebný podpis pri preberaní zásielky?

Áno, svojím podpisom potvrdzujete neporušenosť, kompletnosť a prevzatie zásielky. Povinnosťou každého zákazníka je pri preberaní zásielky skontrolovať jej neporušenosť a kompletnosť. V prípade zistených nedostatkov musí zákazník s kuriérom spísať reklamačný protokol, ktorého kópiu následne zašle aj na Zákaznícky servis nášho eshopu emailom, alebo poštou. Neskoršie reklamácie tohto typu bohužiaľ nemôžu byť akceptované.

Môžem si dať zaslať zásielku na inú adresu?

Áno, samozrejme. Aj pre kuriérsku službu je lepšie, aby ste zadali adresu, na ktorej sa budete nachádzať počas pracovného času. Takže, ak ste medzi 9,00 – 18,00h väčšinou v práci, prosím zadajte ako adresu doručenia miesto Vášho pracoviska.

Zásielka mi nebola doručená ani po 5 dňoch od potvrdenia objednávky na môj email.

Prosím kontaktujte náš zákaznícky servis emailom a náš tím sa Vám bude v čo najkratšom čase snažiť zistiť, kde sa stala chyba a kedy Vám bude Váš tovar doručený.

Čo mám urobiť, keď mi kuriér doručil poškodený balík?

Povinnosťou každého zákazníka je pri preberaní zásielky skontrolovať jej neporušenosť a kompletnosť. V prípade zistených nedostatkov musí zákazník s kuriérom spísať reklamačný protokol, ktorého kópiu následne zašle aj na Zákaznícky servis nášho eshopu emailom, alebo poštou. Neskoršie reklamácie tohto typu bohužiaľ nemôžu byť akceptované

Vrátenie tovaru, výmena tovaru a reklamácie

Môžem vrátiť, alebo vymeniť zakúpený tovar?

Áno, samozrejme, tovar môžete vrátiť bez udania dôvodu do 7 dní od prebratia zásielky. Z našej stránky si stiahnite príslušný Formulár – Vrátenie / výmena tovaru v sekcii Reklamácie, vrátenie a výmena tovaru. Vyplňte ho a zašlite spolu s tovarom na našu adresu. Vo formulári si vyberiete jednu z možností:
Vrátenie peňazí, alebo výmena a vyplníte všetky potrebné údaje.
Podmienky pre vrátenie, alebo výmenu tovaru:

1. Tovar musí byť nepoškodený
2. Tovar nesmie byť použitý
3. Tovar musí byť v originálnom balení
4. Tovar musí byť kompletný
5. Z tovaru nesmú byť odstránené visačky
6. K tovaru musí byť priložený originál daňový doklad
7. Tovar nesmie byť zaslaný na našu adresu dobierkou

Zásielku vo vlastnom záujme pošlite ako doporučený balík s poistením na hodnotu tovaru (v prípade straty alebo znehodnotenia balíka si ho budete môcť s podacím lístkom na pošte reklamovať). UPOZORNENIE: Tovar neposielajte na dobierku, v takom prípade nebude prevzatý! Po preskúmaní neporušenosti tovaru Vám budú peniaze za tovar, nie však za poštovné a balné, prevedené na bankový účet najneskôr do 15 kalendárnych dní.

Na akú adresu mám zaslať tovar pri vrátení, alebo výmene?

Pri vrátení, alebo výmene tovaru zašlite prosím tovar na:

GOLF CENTRUM, s.r.o.
Eshop GOLF CENTRUM
Vienna Gate Galéria, Kopčianska ul.8-10
85101 Bratislava-Petržalka

Radi by sme upozornili ctených zákazníkov, že pokiaľ nebudú dodržané všetky podmienky pre vrátenie a výmenu tovaru, nemôžeme Vašej žiadosti vyhovieť. UPOZORNENIE: Tovar neposielajte na dobierku, v takom prípade nebude prevzatý!

Mám reklamáciu. Ako mám postupovať?

V prvom rade si prosím stiahnite Reklamačný formulár v sekcii Reklamácie, vrátenie a výmena tovaru. Všetky podrobné informácie o reklamáciách, záručnej dobe a reklamačnom konaní nájdete v našom Reklamačnom poriadku.

Pri reklamácii prosím dodržte tieto zásady:

1. Reklamovaný tovar musí byť čistý a s označenými závadami (vady označiť papierovou lepkou).
2. K tovaru prosím priložte fotokópiu daňového dokladu, ktorý Vám bol zaslaný spolu s tovarom.
3. K tovaru prosím priložte plne vyplnený a podpísaný Reklamačný formulár

Na akú adresu mám zaslať reklamáciu spolu s reklamačným formulárom?

Vašu reklamáciu prosím zašlite:

GOLF CENTRUM, s.r.o.
Eshop GOLF CENTRUM
Vienna Gate Galéria, Kopčianska ul.8-10
85101 Bratislava-Petržalka


UPOZORNENIE: Tovar neposielajte na dobierku, v takom prípade nebude prevzatý!

Budem platiť za poštovné pri reklamácii, výmene alebo vrátení tovaru?

Áno. Je nám ľúto, ale momentálne neposkytujeme službu bezplatného zaslania tovaru na našu adresu. Samozrejme, ak sa stala chyba pri zasielaní tovaru na našej strane (rozdielna veľkosť, iný tovar) bude Vám nový tovar zaslaný na výmenu na naše náklady.


Hore