Táto stránka vyžaduje prehliadač s podporou JavaScriptu.
Dámská ľahká bunda HYPERADSPT SHIELD JKT pre všestranné použitie. Vode-repeletná a zároveň priedyšná bunda v zaujímavom francúzsky inšpirovanom dizajne.
Nike Shield materiál odoláva vetru a vode
Nike HyperAdapt technológia dodá ventiláciu a extra rozsah pohybov vzadu na ramenách
Priedyšnosť podporená mešovou podšívkou
French-inšpirovaná toile potlač na podšívke dodá zaujímavý detail, keď je bunda nosená rozopnutá
Štandardný strih pre relaxačný, easy pocit
Priliehavý golier a manžety rukávov podšité mäkkou dvojito-pletenou tkaninou pre extra teplý pocit
Možnosť úpravy šírky sťahovacími šnúrkami
Bočné vrecká
Zapínanie na zips po celej dĺžke
Materiál: telo: 88% polyester/12% nylon. Mesh: 100% polyester. Panel podšívka: 89% polyester/11% elastan
Spoločnosť Nike Inc. je americká nadnárodná spoločnosť. Nike je najväčším producentom športového oblečenia, doplnkov a vybavenia na svete. Firma bola založená v roku 1964 pod pôvodným názvom Blue Ribbon Sports Billom Bowermanom a Philiphom Knightom. Súčasné meno Nike dostala spoločnosť 14 rokov neskôr po gréckej bohyni víťazstva. Pôvodne sa podnik zaoberal distribúciou a predajom japonskej obuvi Onitsuka Tiger. V roku 1971 Nike predstavila svoju prvú vlastnú kolekciu tenisiek, šlo o futbalové kopačky. Nike predáva svoje výrobky pod svojou vlastnou značkou Nike, ale taktiež pod značkami Nike Golf, Nike Pro, Nike + , Air Jordan, Nike Skateboarding, ďalej pod značkami dcérskych spoločností Hurley International a Converse. Nike sponzoruje mnoho profesionálnych športovcov a športové tímy. Nike je vlastníkom vysoko uznávanej ochrannej známky spoločnosti " Just Do It " .
Nike Golf bola založená v roku 1998, kedy bola Nike už medzi top 5 značkami v golfovom oblečení. Bola založená s cieľom vyrábať golfové náradie, loptičky a vybavenie pre golfistov na rastúcom trhu golfu.
Prvé golfové loptičky Nike boli predané v roku 1999, prvé golfové palice boli uvedené do predaja v roku 2002. Nike pokračovala v osvedčenej ceste sponzorovaním tých najlepších profesionálov v športe a v zaujímavej a agresívnej reklamnej komunikácii.
Bola vytvorená špecialná produktová rada najlepšiemu golfistovi súčasnosti Tigerovi Woodsovi, vytvorené nové palice pod vedením guru golfového dizajnu Toma Stitesa, ktorý kedysi pracoval pre Ben Hogan. Prvé začiatky s Tigerom Woodsom boli prijaté s rozpakmi, akcie firmy oslabili dokonca o 5% po oznámení podpisu zmluvy, ale v skutočnosti to bol kľúčový krok pre Nike Golf.
V začiatkoch v roku 1996 bol obrat golfu v rámci Nike asi 120 mil USD, za desať rokov to bolo už vyše 500 mil USD. V roku 2013 Nike podpísala ďalšieho kľúčového mladého hráča – Rory McIlroya.