Pridali ste do košíka položku
Dokončiť nákup
NOVINKA
Tričká Tričko J. Lindeberg pánske Aello Soft Compression čierne
Prejdite myšou pre zväčšenie
Tričká Tričko J. Lindeberg pánske Aello Soft Compression čierneTričká Tričko J. Lindeberg pánske Aello Soft Compression čierneTričká Tričko J. Lindeberg pánske Aello Soft Compression čierneTričká Tričko J. Lindeberg pánske Aello Soft Compression čierne

Tričko J. Lindeberg pánske Aello Soft Compression čierne

  • Bežná cena:70,00 €
  • Zľava:10%-7,00 €
  • Cena:63,00 €
Obj. číslo:49000260

DOPRAVA ZDARMA PRI NÁKUPE NAD 150 €

Dostupnosť:skladom
Veľkosť
Počet kusov:
Zvoľte prosím veľkosť, alebo farbu.
INFO K DODÁVKE: Tovar skladom expedujeme obvykle do 1-2 dní. Obvyklá cena prepravy je 4,99€ (pri nákupe nad 150€ zdarma), za dobierku +1€.
POZOR: Cena prepravy môže byť iná pri tovare nízkej hodnoty a nadpriemernej hmotnosti a bude Vám potvrdená pred zaslaním tovaru.
  • Info:
    Pánske technické soft-kompresné spodné tričko J.Lindeberg s UV protekciou +50, s funkciou odvádzania vlhkosti, anti-odor technológiou, z ľahkého strečového materiálu. Tlačené logo na rukáve a golieri (stojačiku).
  • Info Web:

    J.Lindeberg

    Johan Lindeberg založil značku J.Lindeberg v roku 1996. Johan, ktorý bol predtým marketing director Diesel, kde odišiel kvôli bráneniu v sebarealizácii a vtyvoril si vlastnú značku. Počas cestovania po Európe motocyklom si predstavoval módnu značku, ktorá by odrážala jeho kreatívne hodnoty a identitu, ktorú by sám rád nosil a nedala by sa nájsť nikde inde.

    Značka pomenovaná po ňom bola spustená v lete 1996 simultánne v Štockholme a New Yorku, zároveň aj s dvoma kanceláriami v týchto mestách. Johan investoval na rozbeh firmy všetky svoje prostriedky.  On ako kreatívny riaditeľ spolu s malým tímom dizajnérov vedeným  Roland Hjort, ktorý prišiel z H&M začali tvoriť históriu značky. Prvá kolekcia bola nazvaná 21st Century Lifestyle a bola uvedená v New Yorku počas týždňa módy zahŕňala pánsku módu a golfové oblečenie.

    Kolekcia oblečenia a špeciálne golfová kolekcia zaznamenala široký ohlas. Johan oslovil svojho dávneho priateľa a úspešného hráča na PGA Tour Jespera Parnevika, aby mu pomohol pri ďaľšom vývoji golfovej kolekcie, na čo sa Jesper ako výrazný charakter vynikajúco hodil a dodal kolekcii profesionálnu golfovú hodnotu.

    Značka J.Lindeberg  získavala na prestíži v módnom priemysle vrátane zisku významných módnych ocenení za najlepší dizajn, dizajnéra, inovácie atď.

    Do roku  2002 dosiahol  J.Lindebergs ročný obrat 219 million SEK, predával v celosvetove v  500 obchodoch. Johan sa rozhodol, že je ten správny moment uviesť svoju kolekciu počas  New York Fashion Week v Bryant Park. V tomto momente vstupuje vážnym spôsobom do sveta módy, módnych editoriálov a celebrít. Značka J.Lindeberg je nosená pri významných príležitostiach celebritami ako Bono z U2, Brad PittJustin TimberlakeAshton KutcherThe Killers, Jane's Addiction a i.  

    V strede roku 2002 sa Johan Lindeberg a jeho žena Marcella presťahovali do Londýna, kde založil J.Lindebergs international marketing operations a UK showroom pre expanziu značky na najväčšom módnom trhu v Európe. Krátko na to bola uvedená ženská kolekcia pod vedením Marcelly. Následne bol potvrdený vstup do denim kolekcie pre mužov aj ženy.

    Popri ženskej kolekcii simultánne bežala príprav novej kolekcie J.Lindeberg Future Sports. Tento koncept s futuristickými prvkami a elementami bol  skombinovaný s prvkami retro diazjnom ako napríklad závodnými automobilmi Lamborghini. Výseldkom bola aj prvá lyžiarska kolekcia, ktorá bola uvedená v Miláne.

    V roku 2007 prebehla reštrukturalizácia firmy, kedže klesajúca profitabilta firmy vyvolávala napätie medzi Johanom a ostatnými hlavnými akcionármi spoločnosti. Situáacia bola vyriešená kapitálovym vstupm spoločnosti Proventus, ktorá sa stala spolu s Stefan Engströmom novým majiteľom spoločnosti. Stefan Engstrom, spoluzakaldateľ Peak Performance sa stal aj novým CEO spološnosti. Johan, ktorý sa chcel zbaviť administratívnej záťaže spojenej s chodom firmy a venovať sa vúlučne kreatíve  sa presťahoval späť do New Yorku, kde sa znova chopil pozície kreatívneho riaditeľa. Od tohto momentu prerodu firmy sa firma významne posunula dopredu v rôznych oblastiach. J.Lindeberg Ski Collection bola opätovne daná do rúk Fredrika Dahla, ktorý bol predtým dizajn director v "The North Face". Dnes je J.Lindeberg úspešná zavedená značka, predávanaá vo viac ako 35 krajinách a v 900 obchodoch. V predajni Golf Centrum bola od samého začiatku s malou pauzou v rokoch 2011-2013 s opätovným zaradením do sortimentu v roku 2014.

  • Značka
    J.Lindeberg
  • Pohlavie
    Pánske golfové oblečenie
  • Nadkategória
    Tričká
  • Kategória
    Tričká
  • Podkategória
    Tričká s dlhým rukávom
  • Sezóna
    jar/leto
  • Veková kategória
    Pánske
  • Farba
    čierna
  • Materiál
    100% Polyester
Hore