Otvoriť menu
Logo
Otvoriť vyhľadávanieuser-icon

Prihlásiť sa

Prejsť na košík
0

900.99 EUR

Daphne´s - headcovery, ktoré vám vykúzlia úsmev na tvári.

29.11.2023

Zaujímavosti

Ako Daphne's Headcovery vytvárajú úsmevy


Jane Spicer sa naučila od svojej matky Daphe už v ranom veku, aké je dôležité stanovovať si ciele. Táto lekcia, plus hodnota robenia dobra pre ostatných, pomohli Spicerovej spoločnosti prosperovať
(prevzatý článok od EMILY WALDON, The F1RST CALL zo dňa 24. apríla 2023)

 

 

Ak ste sa už pohybovali vo svete golfových doplnkov, niet pochýb, že ste narazili na prácu Jane Spicer.

Je zakladateľkou a generálnym riaditeľom spoločnosti Daphne's Headcovers, ktorá vyrába obaly na golfové palice, tzv. headcovery, so zvieracou tematikou, od vydry cez jednorožca až po, áno aj bernského salašníckeho psa. Od začiatku zostala vízia spoločnosti jednoduchá, ale špecifická – vytvárať kvalitné headcovery, ktoré vám ale aj vykúzlia úsmev na tvári.

Ak chcete naplno oceniť Spicerovej cestu, musíme sa vrátiť tam, kde to všetko začalo: k snu malého dievčatka vlastniť vlastnú plachetnicu :-)

 

„Sme námornícka rodina,“ hovorí Spicer, rodáčka z Phoenixu v Arizone. „Aj keď som vyrastala v púšti, moja mama bola Angličanka a veľa sme sa vracali do Anglicka, takže sme tam strávili veľa, veľa času počas leta. Kedykoľvek sme tam boli, plavili sme sa. Plavila som sa po Severnom mori. Vždy sme hovorili, že je to skvelá diéta, pretože more bolo také rozbúrené, že ste často ochoreli.“

Janina matka Daphne Kronstorfer, ktorá pôvodne vyrastala v Shropshire v Anglicku, dokázala zamerať odhodlanie svojej dcéry a rozhodla sa to postaviť ako výzvu.

„Moja mama povedala: ‚Vymysli si biznis a zarob si sama‘,“ hovorí Spicer. 

A tak, keďže mala v hlave predstavu o vlastnení svojej plachetnice, pustila sa Spicer do vytvárania plyšových zvieratiek, z ktorých sa čoskoro stali bábky, a ktoré Spicer predávala na rôznych miestach vrátane miestnych pouličných trhov.

Keď sa Jane Spicer blížila k 16. narodeninám, objavila sa myšlienka začať vytvárať obaly na golfové palice a jej mama Daphne opäť zdvihla latku, ale tentoraz osladila tento biznis nápad pre Jane.

„Moja mama ma podplatila a povedala: ‚Ak toho vyrobíš a predáš dosť, kúpim ti auto,‘“ hovorí Spicer. "Takže krátkodobá vízia, ale urobila som to." Urobila som headcovery. Predala som ich dosť a kúpila som si malý červený Volkswagen [Beetle] z roku 1973, o ktorom som si dlho myslela, že je to najroztomilejšie auto na planéte.

Ako čas plynul, Spicerovej vízia začala rásť. Namiesto cieľov pre konkrétne položky sa Spicer zamerala na pochopenie finančných úspechov.

„Mala som niektoré priateľky, ktorých otcovia boli skutočne skvelí chlapíci, ktorí boli veľmi, veľmi úspešní a oni žili v krásnych domoch,“ hovorí Spicer. "Tak som išla a urobily som s nimi rozhovor a povedal som: 'Chcem žiť ako vy. Koľko zarábate?“ a oni boli milí, pretože, teraz, keď o tom premýšľam, bola to dosť drzá otázka.

"A potom mi povedali tú sumu v dolároch." A tak som potom pracovala a pracovala a pracovala, kým som nedosiahla takúto sumu v dolároch. Ale v tom momente som si uvedomila, že môžem zarobiť, koľko chcem.“

Spolu s profesionálnymi úspechmi sa Spicer posunula o krok ďalej implementáciou cieľov pre hlbší osobný rast.

„Radosťou pre mňa bola výzva: ‚Ako sa môžem stať lepšou verziou Jane každý rok?‘ hovorí Spicer. „Ako urobím Daphne’s lepšou verziou? Čo to znamená? Čo musím urobiť, aby som rástla?

 

"To je to, čo ma tlačí po mojej ceste. Je to ako: ‚Dobre, kým sa musím stať, aby som spoločnosť posunula na ďalšiu úroveň?

Spicer pripisovala svojej matke zásluhu za to, že usmerňovala jej dospievanie v rámci podnikateľského sveta, dďaka čomu priniesla na trh produkt, ktorý sa ďalej predáva... a predáva... a predáva.

„Dlho som predávala bábky a headcovery súčasne, ale rástli sme spolu s golfom,“ hovorí Spicer. "Bolo to oveľa jednoduchšie predávať obaly na golfové palice profesionálnym obchodom ako predvádzať bábky na veľkých pouličných predstaveniach a trhoch, aj keď som toto robiť cez víkendy tiež milovala."

Spicer pri predaji bábok zvykla stráviť 100 dní v roku na cestách, takže budovanie veľkoobchodu jej trvalo šesť rokov.

„Po ceste som sa zastavila a vybavila si objednávky na golfových ihriskách, hore-dole po pobreží od San Francisca po Austin, Texas, Snowmass, Colorado, všade medzi tým,“ hovorí Spicer. "A po šiestich rokoch som mala dosť vybudovaný veľkoobchod na to, už nemusela sama chodiť na cesty."

 

 

Spoločnosť Spicerovej so sídlom vo Phoenixe spolupracuje s viacerými dizajnérskymi tímami, ktoré pomáhajú implementovaťi „Daphne's Different“, proces kontroly kvality, v ktorom Jane Spicerová dohliada na každý jeden dizajn.

„(Daphne's Different) ide o kus ďalej, čo sa týka s kvality detailov,“ hovorí Spicerová. "Takže ja sama sa ubezpečujem, že sa na trh nedostanú dizajny, ktorých som sa nejakým spôsobom nedotkla, niektorých viac než iných, v závislosti od môjho dizajnérskeho tímu a toho, na čom práve robíme."

Kvalita pochádza aj zo schopnosti počúvať a dešifrovať, čo naša zákaznícka základňa Daphne headcoverov hľadá.

 

"Sme naozaj dobrí poslucháči," hovorí Spicer. „V priebehu roka dostávame stovky návrhov a všetky si zapisujeme. A potom o nich ako tím diskutujeme a uvidíme, či dostaneme z návrhu viac, aby sme tomu potom venovali väčšiu pozornosť. Následne robíme náčrty, ako chceme, aby dizajn vyzeral, vytvárajú sa prototypy, kde už skutočne striháme a šijeme a pozeráme sa na to a hovoríme si: ‚OK, to vyzerá dobre."

„Môže to potrebovať menšie uši alebo väčšiu čeľusť. Potom vytvoríme ďalšie prototypy, pozrieme sa na ne, budeme o nich znovu diskutovať a urobíme potrebné zmeny, kým nebudeme mať pocit, že sme v dizajne nového produktu skutočne dosiahli náš cieľ.“

Podľa Jane Spicerovej možno headcovery od Daphne teraz nájsť v golfových bagoch u viac ako 200 profesionálov na túre. Najznámejší však určite zostane čierno-oranžový pruhovaný headcover Tiger „Frank“, ktorý má Tiger Woods v bagu minimálne od roku 1995, kedy bol 15-násobný major majster ešte amatérom.

Okrem pokračujúceho úspechu predaja golfových headcoverov, jeden z najnovších počinov Spicerovej prispieva k tomu, aby uchovala nažive pamiatku na svoju matku, ktorá zomrela v roku 1996.

V spolupráci s organizáciou Golf for Africa, organizáciou založenou členkou golfovej Siene slávy Betsy King, Daphne’s Headcovers prevzala úlohu pomôcť vybudovať studňu v Zambii v Afrike a Jane Spicerová tam plánuje byť pri výkope v júni.

 

 

"Viem, že by to veľa znamenalo pre moju mamu Daphne," hovorí. „Našou základnou hodnotou je, že musíme robiť dobro, keď sa nám darí. Keď robíme takéto skutočne zmysluplné veci, prvá vec, na ktorú myslím, je: ‚Myslím, že mama by bola hrdá‘.“

 

 

 

Galéria

Daphne´s - headcovery, ktoré vám vykúzlia úsmev na tvári.

29.11.2023

Zaujímavosti

Ako Daphne's Headcovery vytvárajú úsmevy


Jane Spicer sa naučila od svojej matky Daphe už v ranom veku, aké je dôležité stanovovať si ciele. Táto lekcia, plus hodnota robenia dobra pre ostatných, pomohli Spicerovej spoločnosti prosperovať
(prevzatý článok od EMILY WALDON, The F1RST CALL zo dňa 24. apríla 2023)

 

 

Ak ste sa už pohybovali vo svete golfových doplnkov, niet pochýb, že ste narazili na prácu Jane Spicer.

Je zakladateľkou a generálnym riaditeľom spoločnosti Daphne's Headcovers, ktorá vyrába obaly na golfové palice, tzv. headcovery, so zvieracou tematikou, od vydry cez jednorožca až po, áno aj bernského salašníckeho psa. Od začiatku zostala vízia spoločnosti jednoduchá, ale špecifická – vytvárať kvalitné headcovery, ktoré vám ale aj vykúzlia úsmev na tvári.

Ak chcete naplno oceniť Spicerovej cestu, musíme sa vrátiť tam, kde to všetko začalo: k snu malého dievčatka vlastniť vlastnú plachetnicu :-)

 

„Sme námornícka rodina,“ hovorí Spicer, rodáčka z Phoenixu v Arizone. „Aj keď som vyrastala v púšti, moja mama bola Angličanka a veľa sme sa vracali do Anglicka, takže sme tam strávili veľa, veľa času počas leta. Kedykoľvek sme tam boli, plavili sme sa. Plavila som sa po Severnom mori. Vždy sme hovorili, že je to skvelá diéta, pretože more bolo také rozbúrené, že ste často ochoreli.“

Janina matka Daphne Kronstorfer, ktorá pôvodne vyrastala v Shropshire v Anglicku, dokázala zamerať odhodlanie svojej dcéry a rozhodla sa to postaviť ako výzvu.

„Moja mama povedala: ‚Vymysli si biznis a zarob si sama‘,“ hovorí Spicer. 

A tak, keďže mala v hlave predstavu o vlastnení svojej plachetnice, pustila sa Spicer do vytvárania plyšových zvieratiek, z ktorých sa čoskoro stali bábky, a ktoré Spicer predávala na rôznych miestach vrátane miestnych pouličných trhov.

Keď sa Jane Spicer blížila k 16. narodeninám, objavila sa myšlienka začať vytvárať obaly na golfové palice a jej mama Daphne opäť zdvihla latku, ale tentoraz osladila tento biznis nápad pre Jane.

„Moja mama ma podplatila a povedala: ‚Ak toho vyrobíš a predáš dosť, kúpim ti auto,‘“ hovorí Spicer. "Takže krátkodobá vízia, ale urobila som to." Urobila som headcovery. Predala som ich dosť a kúpila som si malý červený Volkswagen [Beetle] z roku 1973, o ktorom som si dlho myslela, že je to najroztomilejšie auto na planéte.

Ako čas plynul, Spicerovej vízia začala rásť. Namiesto cieľov pre konkrétne položky sa Spicer zamerala na pochopenie finančných úspechov.

„Mala som niektoré priateľky, ktorých otcovia boli skutočne skvelí chlapíci, ktorí boli veľmi, veľmi úspešní a oni žili v krásnych domoch,“ hovorí Spicer. "Tak som išla a urobily som s nimi rozhovor a povedal som: 'Chcem žiť ako vy. Koľko zarábate?“ a oni boli milí, pretože, teraz, keď o tom premýšľam, bola to dosť drzá otázka.

"A potom mi povedali tú sumu v dolároch." A tak som potom pracovala a pracovala a pracovala, kým som nedosiahla takúto sumu v dolároch. Ale v tom momente som si uvedomila, že môžem zarobiť, koľko chcem.“

Spolu s profesionálnymi úspechmi sa Spicer posunula o krok ďalej implementáciou cieľov pre hlbší osobný rast.

„Radosťou pre mňa bola výzva: ‚Ako sa môžem stať lepšou verziou Jane každý rok?‘ hovorí Spicer. „Ako urobím Daphne’s lepšou verziou? Čo to znamená? Čo musím urobiť, aby som rástla?

 

"To je to, čo ma tlačí po mojej ceste. Je to ako: ‚Dobre, kým sa musím stať, aby som spoločnosť posunula na ďalšiu úroveň?

Spicer pripisovala svojej matke zásluhu za to, že usmerňovala jej dospievanie v rámci podnikateľského sveta, dďaka čomu priniesla na trh produkt, ktorý sa ďalej predáva... a predáva... a predáva.

„Dlho som predávala bábky a headcovery súčasne, ale rástli sme spolu s golfom,“ hovorí Spicer. "Bolo to oveľa jednoduchšie predávať obaly na golfové palice profesionálnym obchodom ako predvádzať bábky na veľkých pouličných predstaveniach a trhoch, aj keď som toto robiť cez víkendy tiež milovala."

Spicer pri predaji bábok zvykla stráviť 100 dní v roku na cestách, takže budovanie veľkoobchodu jej trvalo šesť rokov.

„Po ceste som sa zastavila a vybavila si objednávky na golfových ihriskách, hore-dole po pobreží od San Francisca po Austin, Texas, Snowmass, Colorado, všade medzi tým,“ hovorí Spicer. "A po šiestich rokoch som mala dosť vybudovaný veľkoobchod na to, už nemusela sama chodiť na cesty."

 

 

Spoločnosť Spicerovej so sídlom vo Phoenixe spolupracuje s viacerými dizajnérskymi tímami, ktoré pomáhajú implementovaťi „Daphne's Different“, proces kontroly kvality, v ktorom Jane Spicerová dohliada na každý jeden dizajn.

„(Daphne's Different) ide o kus ďalej, čo sa týka s kvality detailov,“ hovorí Spicerová. "Takže ja sama sa ubezpečujem, že sa na trh nedostanú dizajny, ktorých som sa nejakým spôsobom nedotkla, niektorých viac než iných, v závislosti od môjho dizajnérskeho tímu a toho, na čom práve robíme."

Kvalita pochádza aj zo schopnosti počúvať a dešifrovať, čo naša zákaznícka základňa Daphne headcoverov hľadá.

 

"Sme naozaj dobrí poslucháči," hovorí Spicer. „V priebehu roka dostávame stovky návrhov a všetky si zapisujeme. A potom o nich ako tím diskutujeme a uvidíme, či dostaneme z návrhu viac, aby sme tomu potom venovali väčšiu pozornosť. Následne robíme náčrty, ako chceme, aby dizajn vyzeral, vytvárajú sa prototypy, kde už skutočne striháme a šijeme a pozeráme sa na to a hovoríme si: ‚OK, to vyzerá dobre."

„Môže to potrebovať menšie uši alebo väčšiu čeľusť. Potom vytvoríme ďalšie prototypy, pozrieme sa na ne, budeme o nich znovu diskutovať a urobíme potrebné zmeny, kým nebudeme mať pocit, že sme v dizajne nového produktu skutočne dosiahli náš cieľ.“

Podľa Jane Spicerovej možno headcovery od Daphne teraz nájsť v golfových bagoch u viac ako 200 profesionálov na túre. Najznámejší však určite zostane čierno-oranžový pruhovaný headcover Tiger „Frank“, ktorý má Tiger Woods v bagu minimálne od roku 1995, kedy bol 15-násobný major majster ešte amatérom.

Okrem pokračujúceho úspechu predaja golfových headcoverov, jeden z najnovších počinov Spicerovej prispieva k tomu, aby uchovala nažive pamiatku na svoju matku, ktorá zomrela v roku 1996.

V spolupráci s organizáciou Golf for Africa, organizáciou založenou členkou golfovej Siene slávy Betsy King, Daphne’s Headcovers prevzala úlohu pomôcť vybudovať studňu v Zambii v Afrike a Jane Spicerová tam plánuje byť pri výkope v júni.

 

 

"Viem, že by to veľa znamenalo pre moju mamu Daphne," hovorí. „Našou základnou hodnotou je, že musíme robiť dobro, keď sa nám darí. Keď robíme takéto skutočne zmysluplné veci, prvá vec, na ktorú myslím, je: ‚Myslím, že mama by bola hrdá‘.“

 

 

 

Galéria